Confessions -


I tisdags hade jag & Stina mys-tjej-kväll. Vi började kvällen på Viskan. Var otroligt mycket folk men lyckades få oss sittplatser i alla fall! Beställde in lite mat. Jag tog min vanliga Pasta Bolagnese och Stina åt nachos med guacamole. Beställde ävet ett glas vin, var otroligt gott faktiskt!


Stinafina!





Till efterrätt åt vi varsin Cupcake som de kallade de? Tycker personligen inte det liknar det, men men. trodde det skulle smaka som gräddbullar typ, men var bara socker och ägg som var ihopvispat poröst och sedan täckt av choklad, elegant placerat på en chokladmuffins. Var helt OK, men smakade mest socker. Lär inte beställa en sådan igen.




Efter myset på Viskan så gick vi vidare till Bion. Biljetter var köpta till "En shopaholics bekännelser"
Det var en bra film! Hade nog egentligen förväntat mig lite mer. Men den var rolig och lätt. Ingen film du egentligen behövde sätta dig in i eller förstå. Det var bara att titta och njuta. Kan i alla fall säga att om Micke hade varit med så hade han INTE klagat över mitt shoppande mer ;)

En Shopaholics bekännelser

Möt Rebecca Bloomwood  som jobbar på en ekonomitidskrift . Hon bor med sin kompis i hennes lägenhet och hennes maniska shoppande gör att räkningarna bokstavligen läggs på hög. Skitjobbet på tidningen ger inte tillräcklgt betalt och hon förstår att hon har att välja på att dra ner på kostnaderna eller jaga upp lönen. Som av en händelse snubblar Rebecca på en story som verkar bli hennes räddning. Men skulderna minskar inte precis, när hon drar nytta a den uppmärksamhet hon fått genom sitt scoop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0