Födelsedagen -

Då har denna veckan snart också gått! Tänkte jag skulle få in lite bilder om födelsedagen min :)
Dagen på jobbet var ju precis som vanligt, ingen skillnad alls mer än att allt folk fick tårta :P




När jag kom hem från jobbet var det dags att göra sig iordning lite. Planerna var att gå ut och äta,
 visste inte var men hade mina funderingar om det. Fick på mig en rosa outfit som var så söt så.






Sen kom älskling hem och gjorde sig iordning också. Sådan sötnos! Var riktigt uppklädda när vi gick mot en av mina favoritrestauranger i Borås! Mums!



Vi gick till Babbel! Otroligt god mat och deras fördrinkar är fantastiska! I love it!



När jag kom hem väntade det mest fantastiska av allt! Okej, kanske inte! Men något jag önskat mig i alla fall! Äntligen fick jag mina rosa, underbart, söta gummistövlar!
Jag är så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0