Födelsedagsfest -

Igår var det dags för min & Mickes kombinerade födelsedagsfest!
Dagen började på stan där vi inhandlade en kjol till mig och en skjorta till Micke.
Vi mötte även upp Stina och käkade lite lunch på Granada. Mucho gott.
Vid 18 så kom äntligen Tina hit! Vi kramades massa och började sen att göra oss iordning. Tina gjorde underbara prinsesslockar i mitt hår och jag kände mig otroligt fin :) Hade på mig min puderrosa klänning också!
Usch vad jag har saknat Tina. Det är först när man ses igen som man inser hur stor saknaden egentligen är. Det otroligt underbara med vår vänskap är att det kvittar hur lång tid det gått sen vi träffades senast, vänskapen är densamma. Kärleksfull och omtänksam. Helt fantastisk känsla.  

Kvällen fortsatte i alla fall och vi sprang ner till Pizzeria Napoli för att köpa en pizza att dela på innan folket kom. Hann dock bara få i oss halva innan första personerna anlände. Men vi hälsade glatt och fortsatte sen att äta :)

Jonas & Johanna kom ända från Sexdrega också ;) Var otroligt roligt att träffa dem! Johanna är en helt fantastisk person måste jag säga ! Vi hade riktigt roligt tillsammans :) Riktigt söt liten brun pärla :P Känner mig som en blekfis jämte henne o Jonas :P
Fick en superfin karaff från Boda Nova också av dem. Ska köpa matchande glas sen med och kanske skålen också :)


Var en riktigt lyckad kväll i alla fall. Kom massor med folk, tror vi var runt 25 personer kanske?
Dock fick jag ett litet raseriutbrott under kvällen. Mickes kusin Anna var bjuden och vi hade sagt OK till att hon tog med sig 6st av sina vänner då dem redan hade planerat en utgång. Senare under kvällen ser jag 3 personer till dyka upp i dörren? Går fram o hälsar och frågar vem dem tillhör? Har inte bjudit dem liksom. Ja, då tillhör dem Anna. Tydligen hade Micke OK:at att de kom också så visst fine. Men sen går jag in till Mickes dator o ska byta låt, då sitter en av de sista som kom o bjuder hit MER folk?! ursäktar mig och säger att inga fler är bjudna hit. Hennes svar blir "Men dem är redan hitbjudna" Öhh, nej, detta är MIN lägenhet och jag har INTE bjudit dem förklarar jag. Dem får INTE komma. Hon fnyser till mig och går därifrån. Hur FAN kan man bete sig så?! Jag känner inte människan o vad fan ger
henne rätt att bjuda hit mer folk? Gah, kan garantera att OM det hade kommit mer folk till Annas sällskap så hade dem åkt ut med huvudet före allihopa. Grymt irriterande.
Anyways. De kom som sagt inga fler så det är jag glad för.

Vi drack lite Hot Shot under kvällen med. Mums vad gott det är :) Fick i mig 3 stycken tror jag ? :P Drack lite allt möjligt. Cider, hotshot, vin och  Passoa. Fick även i mig någon form av röd vodka som Johanna bjussade på? tog dock bara en liten sipp. var inte min grej ;) Var tydligen olagligt i SVerige med. Värsta myter om att man kräktes blod och det fräter sönder inälvor o de ena med de andra :P

Runt 00,30 fick vi för oss att vi skulle gå till X&Y. Tina ville hemskt gärna ut o dansa o hennes Halmstadsvänner hade sagt att X&Y var bra? Get a clue :P haha, nej, men X&Y suger. Förstår inte mig på det stället. Kände mig gammal där igår. Haalllå? Gammal liksom. Nejtack. Vi var i alla fall där 1 timme eller ngt och sen gick vi hem igen =)
Allt som allt så var det en fantastiskt rolig kväll. Länge sedan jag hade så trevligt faktiskt!
Tack till er alla som förgyllde min kväll!
Mer bilder finner ni på min facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0