Födelsedagskalas -

Förra helgen bestod även av en massa kalasande.
På lördagen kom delar av min familj upp. Alltid skoj och mysigt att träffa dem.
Min systerdotter
Angelica och hennes Robin har en supersöt vovve som heter Samson. Det är en pudel, som dem valt att inte raka. Han är så liten o söt så de finns inte :)
Lyckades få till ett riktigt bra kort faktiskt. Riktigt nöjd.

Vi bjöd på pastasallad till lunch, och sen hade vi tårta till efterrätt. Det var grymt gott faktiskt.
Sen ville Jocke (min systerson) spela Guitar Hero. Så vi drog igång det också. Jag bestämde mig för att utmana Robin. Gick bra faktiskt ;)
Angelica ser nästan lite rädd ut? Var nog för hennes sambo var på väg att förlora ;)




På söndagen hade vi Micke o hans familj här. Supermysigt. Så underbar familj har han. Kim blir bara större o större om magen. Riktigt gulligt. Nu är det bara 7 veckor kvar sen kommer det ploppa ut ännu en liten Jarestad... :) Ska bli spännande o se vad det blir för kön :)

Nu skall jag ta en sväng på stan, ska till Banken, kolla in lite affärer, fixa mina naglar och förhoppningsvis fika med Stinafina sen :)
Ha det toppen, senare ska jag blogga om vår myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0