Förlåt -

Förlåt för mitt sega bloggande! Inte haft ork på sistone. Sitter någon förkylning i kroppen som inte helt vill bryta ut. Tar på krafterna som attans att konstant vara förkyld och trött. Men men, hoppas att de antingen bryter ut snart eller försvinner helt!

Vad har hänt sen sist? En del faktiskt. Ska försöka skapa en del blogginlägg ikväll om de olika sakerna. Massa bilder att ladda upp också.

På lördag har jag & Micke vår kombi-födelsedagsfest! Kommer nog bli skoj! Tina kommer upp! Något jag är så otroligt och ofattbart glad för :)
Har införskaffat mig en ny klänning dagen till ära! Den är fantastiskt söt måste jag säga! Klänningen kommer från nelly.com
Vill ha hollywood lockar på lördag, dock lyckas jag aldrig göra det. Får se om Tina är sugen, hon e duktig på den punkten!



Sitter på jobbet just nu i alla fall. Vi har det fortfarande väldigt lugnt. Det är roligt faktiskt. Skönt att vara här. Klarar mina mål var dag trots att det är lite att göra. Visst är jag bäst? :)
Snart är det nog dags för lönesamtal också! Det ser jag fram emot! Alltid lika kul att se hur mycket det ma gör är värt? :)

Snart drar träningen igång på riktigt också! Kommer köra 1 veckas reningskur samtidigt som jag börjar så jag får ut allt skit ur kroppen. Kommer bli Cambridgekuren 1 vecka. Har läst på lite om det och det verkar vara det bästa och mest hälsosamma. Dyrt, men verkar bra så vi ger det en chans!
Micke ska börja på Onyx också, det e skoj! Så vi kan sporra varandra.

Kommentarer
Postat av: Fia

Har själv gått på Cambridge och rekommenderar det =)) Jag mådde jättebra o gick på ren kur i nästan 3 månader =)) (förutom enstaka proteiner ibland) med ett väldigt gott resultat!! har du några funderingar, så hojta till =))

2009-03-26 @ 15:38:42
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0