Långledigt -


Jag måste inleda mitt blogginlägg med en bild på Cola. Lilla Cola som står ut med mig varje dag! Han är en helt fantastisk människa! Finns ingen som honom :)


Idag fick jag sluta redan vid 13! Helt underbart, för då hann jag med att uträtta alla mina ärenden!
Imorgon & fredag är jag ledig. Varför? FÖR DET ÄR DAGS ATT ÅKA BÅT! :)
Monday Bar Spring Break Cruise e det dags för imorgon! Shit vad jag längtat, inte varit iväg sen Summer Cruise så!
Denna resan skall Emma och Johan hedra oss med sin närvaro! Kommer nog bli grymt roligt. Och inte minst av allt, Armin van Buuren skall spela! Han lirar på Main Floor mellan 01-04. Jag skall stå och hoppa som aldrig förr!

Om 30 min är min raring Emma här. Då ska vi glo lite på Armin Only 2008 och käka wok. Gott!
Nu skall jag ta och boka en taxi till Emma och fortsätta titta på Armin Only. Bloggar kanske imorgon från tåget!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, de blev inge bak igår, så jag får lov att göra de idag istället. Men de blir nog bara kladdkakemuffins skulle jag tro.. :) Eller har du nått bättre förslag?

2009-03-17 @ 10:38:50
URL: http://katten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0