Love Story -

Dagen blev inte långvarig idag. Gick hem vid 12.15. Förmiddagen var en mardröm :(
Svängde inom ICA och köpte med mig blåbärssoppa och A-Fil. Köpte även lite Maryland kakor till Micke. Hans favorit o när man e sjuk ska man skämma bort varandra : )
Har inte fått i mig överdrivet mycket mat idag. Allt kommer ju ut igen. Fräääscht!
Magen har inte riktigt lugnat ner sig än, så blir hemma imorgon med. Messade precis BG. Känns så skönt att dem är så förstående och underbara på mitt jobb. Love them! Har ett helt fantastiskt jobb egentligen. Önskar bara att fler hade lite högre arbetsmoral. Måste sluta jämföra människor, det är min nackdel. Det och konflikter! Jag suger på konflikter :P
Anyways. Pratade med söt-Johanna innan. Hon e ju bara så underbar?! Varför har vi inte blivit vänner innan ? Mysko. Aja, i vilket fall som helst så kommer hon till stan på lördag. Vi ska äta Sushi! Blir Johannas första gång. Så spännande o se vad hon tycker =) Alltid lika skoj!

Innan när ja kom hem o barrikerade mig i soffan så slog jag på MTV och såg en helt underbar video och supersöt låt. Knäpp som jag är så missade jag vem som gjorde låten. Aldrig sett henne innan. Aja, whatever liksom, hoppades på att den skulle komma igen. Men så kom de en reklam på 3an för hennes album och det var lycka! Så nu sitter jag och lyssnar sönder det och drömmer mig bort.
Tänk att få gå på en sådan bal? Klä upp sig osv..Älskar sådana filmer. Pride & Prejudice, The Duchess, m.fl. Keira Knightley klär den rollen så bra.
Men kom till saken Elliz! Ville ju visa er denna underbara artist, se nedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0