Skogsmulle -

Nu kommer det komma flera inlägg om tiden som varit :)

Förra lördagen kom Stina på den briljanta idén att vi skulle grilla. Sagt och gjort. Stina GICK hit från Tullen, skadat, för att grilla med oss. Vi byltade på oss en massa kläder för vi tog för givet att det skulle vara kallt :P
Dock kom vi fram till att det krävs mer än korv för att kunna grilla. Vart fan får vi tag i en engångsgrill?
Vi gick i alla fall till City. På vägen dit så kläckte Stina kommentaren om att det såg ut som att vara utomlands, dimmig sol :P Därav vår så kallade Europa luffning :)
Väl inne på City plockade vi på oss allt vi kunde tänkas behöva, korv, bröd, ketchup, pepsi o smågodis. O grillen såklart!

Vi fortsatte sedan vår vandring till Liljeberget. Det var lite ansträngande faktiskt :P Värsta bergsklättring slutade det med. Men det gick bra!
Sista etappen var att komma upp för glaciären! Stina tog sig an uppgiften glatt :)




Väl uppe så startade vi igång grillen och kickade igång festen. Vi hade tagit med oss minihögtalare till min telefon så vi rejvade loss lite ;) Var superskoj. Stina flaxade runt o dansade som attans :)
Speciellt till Cascada - Perfect Day. Fantastisk låt :)




Vi fotade massor och ni kan se alla bilder på facebook
Var riktigt mys faktiskt. Blev lite småkyligt så fort solen hade gått ner.
Vi började traska hemåt och det var en mardrömsliknande upplevelse.
Jag hatar att inte se vart jag sätter fötterna.
Micke envisades med att vi skulle gå den korta vägen, vilket var att klättra igenom hela skogen,
i mörker. Satans, jag var lite panikslagen då måste jag säga!
Summan av kardemumman, det var en fantastisk eftermiddag. Vi hade supermysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0