Afro Powerdance

Igår var jag och tränade för första gången på huuur länge som helst. Sist jag tränade var innan operationen i januari. Skadat länge sen. Men o andra sidan var jag först sjukskriven i 6 veckor sen har ja typ varit konstant förkyld :(
Det var i alla fall skönt att röra på sig lite. Var extremt trött efter, men kroppen kändes skön och avslappnad.

Efter träningen tog jag en sväng till Brassan och kollade på Barca ett tag. Åt Skaldjurspasta och fick apont i magen så fick gå hem:( Men Barca vann i 93e minuten! WOOHOOO! Forza Barca!

Idag har varit en riktigt bra dag på jobbet faktiskt. Suttit med Follow Up hela dagen. Mycket roligt :)
Efter jobbet skall jag fika med Tess en sväng, sen ska jag ta min rumpa till Onyx igen. Varför sluta när man kommit igång? :P

Hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0