Butterfly..

Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera, men det finns en anledning!
I tisdags fick jag gå hem från jobbet redan halv tolv. Mådde så otroligt dåligt. Extremt ont i halsen o kunde knappt svälja. Huvudvärk och förkyld. Var inte alls roligt :( Därför jag inte bloggat. Var hemma till och med torsdag. När jag försökte läsa längre texter eller liknande så flöt orden ihop, kunde inte fokusera på någontin. Men nu mår jag i alla fall bättre! Inte helt frisk än, men kan åtminstone läsa ordentligt ;)




När Mick kom hem i tisdags hade han med sig superfina blommor till mig. En söt liten sommarbukett med rosa & lila blommor. Min stjärna är han :)


Igår fredag var jag i alla fall och jobbade igen. Var kul att vara tillbaka, men mådde inte alls bra :( Fick gå hem tidigare så gick redan vid 15. Ville vila upp mig inför idag.
Idag är det då NetonNets Challenge. Kommer bli superskoj tror jag. Vi börjar på högskolan vid 9 för att ha en "företagsbaserad" del. Vi håller på där till 14. Då blir det uppehåll i 4 timmar. Under denna tid ska jag & Emelié och Tess gå och fika :) Sen blir de te att göra sig iordning.
Klockan 18 skall vi samlas utanför Grand vid Bar-B-Q. Sedan fortsätter festen  fram till 02,30 på Grand på 3e våningen. Kommer bli skoj :)



Under tiden jag var hemma hann jag i alla fall få klart mitt andra fotoalbum. Detta album kommer innehålla bilder på Nära & kära. Vänskap och kärlek.






Nej, nu e det dags att göra sig iordning de sista för snart kommer Tess! Ha en toppen dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0