feeling sicko

Det e la det minsta man kan säga! Har haft småont i halsen i över 1 vecka och varit snuvig, men nu har det nog smällt till hårdare. Gör apaont när jag sväljer o känner mig småfebrig ? Sitter på jobbet och knarkar Ipren och halstabletter! I SHALL NOT BE SICK! Hoppas på att man e frisk tills måndag iaf så de inte blir värre. Vill inte ha halsfluss :(

Ikväll skall jag i alla fall unna mig ett glas vin på Viskan och ngt gott att äta tror jag. Hmm, får fundera på den där.
Tess och jag skall gå dit. Som vanligt? Blir nog 3e gången denna veckan :P
Micke ska iväg på match i Målsryd så jag får la passa på :)

Förrästen så e han nog klar med min sida snart. Den kommer bli gryyymt snygg.

Jag känner mig förbannat glad faktiskt. Otroligt skön känsla. Fuck everyone else.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0