Grill & eurovisionkväll

Igår var en riktig toppenkväll! Jonas plockade upp mig & Micke runt halv sex för att vi skulle åka med honom till Sexdrega.
Väl ute så presenterades vi för Mikaela & Jocke, samt deras dotter Olivia. Supertrevliga och en supersöt dotter :)
Vi snackade lite och sen startades grillen igång. Blev extremt gott och massor med mat. Kyckling, kött, korv, potatissallad, potatisgratäng, sallad, bröd, tzatsiki. You name it! Blev proppmätt och väldigt nöjd :P
Efter grillningen åkte såklart Guitar Hero fram. Jag kickade Mickes ass, men däremot så utklassade Jocke mig. Det var mindre roligt :(
Vid 21 slog vi över till Eurovision. Jonas plockade fram papper och penna och började förbereda då vi tydligen skulle poängsätta alla bidrag. Var riktigt roligt faktiskt. Jag hejjade på Island, men Norge vann. Jag tyckte inte den låten var bäst dock.
Drack kanske 1glas vin för mycket eller så, men hade så jävla roligt så det var det värt!
Johanna är en helt underbar människa måste jag säga. Har grymt roligt tillsammans.
Somnade någon gång runt 03,45 efter jag lyckats få Micke i säng och hans värsta fyllesnarkningar hade slutat :P Vi var rejält dragna allihop!
För bilder, se här.




Idag har jag varit grymt bakfull. Mår som man förtjänar helt enkelt. Men det var det värt!
Tess lyckades övertala mig att komma ner till Viskan för o fika med henne & Emelié, så där har jag suttit ett par timmar tror jag. Vi planerade onsdagens bravader som kommer bli asroligt! Brännbollen är i alla fall inställd. Vi ska dra igång bästa festen i alla fall : )

Ha det toppen, nu skall jag in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0