I think I might have a serious shoppingaddiction...

Dagen har varit helt fantastisk faktiskt. Solen skiner och man har kunnat gå utan jacka.
Vaknade inte förrän 11..Stina ringde och vi bestämde oss för att träffas för lunch vid 12 på Viskan. Jisses vad varmt säger jag bara. Åt lite kyckling me ris o currysås. Var gott :) Cissisöt var också med!

Efter lunchen gick jag en snabbis inne på Åhlens, köpte bodyscrub tills torsdag. Tog en sväng på Cassels och Indiska med. På Indiska hittade jag en superfin randig topp som jag var tvungen att inhandla.
Sprang sen hem en snabbis och fick finfrämmat. En vän som behövde prata lite, och underbar som jag är så avbröt jag min shoppingrunda för att ställa upp ;)

Vid halv tre drog jag ner till Mist och fick mina naglar fixade. Idag bytte vi material, har kört med Akryll innan då jag varit väldigt skeptisk mot gele. Men idag gav vi det en chans och jag måste säga att det är mycket snyggar
e! Hoppas nu bara dem håller lika bra :)
Köpte också 2 ögonskuggor där, dem är otroligt fina och håller så fantastiskt bra! Dem är inte direkt superbilliga, men värda varenda krona!
 



Efter Mist fortsatte jag med min shopping. Inne på JC köpte jag 2 baslinnen, ett vitt och ett gult. Alltid bra att ha och det är super kvalité till ett bra pris.
Gick vidare mot Lindex, Wihite & Kappahl, men hittade absolut ingenting. Skulle varit de där Jeans legginsen på White då, men orkade inte prova dem.
På Gina hittade jag en tunika och leggins, men tyckte inte de satt bra så skippade det. Ångrar nog mig lite om tunikan dock så ska nog ta o prova den en annan dag igen ;)
På H&M hittar man ju alltid något. Köpte ett par leggins där, svarta med lite "lack"utseende. Hittade även ett par vita tygskor som jag letat efter aplänge, schampoo&Balsam samt ett par assnygga jeansskjorts. Jag är sååå nöjd med dem.

Runt 17 mötte jag upp Micke och åkte till Knalleland. Inhandlade lite hyllor till källaren. Då fick jag också mina otroligt snygga solglasögon från d.brand. Dem är ascoola. Söta Ems kommer ha likadana ;) Kommer från nelly.se och kostar 399kronor :)



Hi, My name is Elizabeth and I'm a shopoholic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0