Ingen händelserik dag..

Guud vilken seg dag detta varit! Det har verkligen inte hänt något alls av intresse egentligen.
Jobbet gick väldigt segt idag. Känner mig friskare men e apförkyld o helt slut i kroppen, så det gick sådär. Sen var hela vår Norska kundtjänstavdelning borta idag så vi fick ta deras mail och samtal. Mail e la OK , men norska samtal e fan inte lätt. Dem anstränger sig inte för att göra sig förstådda.
Men men, jag klarade nog mina mål i alla fall, tror jag :P Inte riktigt på G där längre.

Har pratat lite med Robin idag med, de var skoj! Väldigt länge sen, vi var ju så tighta innan. Aja, han kommer i alla fall o sommarjobbar på NetonNet. Gryyymt!

Har varit ute och prmenixat lite också ikväll, det var lätt höjdpunkten på dagen.

Nu ska jag ta hand om min sjuklling till man.
Längtar som attans till onsdag!

Sov gott så hörs vi imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0