Jag har aldrig...

Okej, än en gång ber jag om ursäkt! Mitt bloggande går verkligen i vågor! Men nu ska jag försöka. Guuud vad jag önskar mig en minipc, en sådan liten rosa sak :)

Helgen har i alla fall varit underbar! Fy attans vad skoj jag har haft :) Lördagen började med en liten sväng på stan med Tess. Den var inte överdrivet lång, men de blev en fika på Viskan o ett par leggins på Åhlens. Naaajs!

Sen bar de av hemåt igen. Mysa lite med mannen min innan kvällens bravader skulle dra igång. Alltid trevligt ;)
Gjorde mig iordning och usch vilka problem jag hade att välja kläder. Blev inte klänningen från Nelly i alla fall. När jag väl hade bestämt mig för att behålla den så såg jag att den var sönder i underkjolen. Drygt. Så de blev en svart jeanskjol med ett svart halterneck linne. Blev fint det också :) Var ack så nöjd med mitt utseende ;)
Lyckades övertala söt-Johanna att komma in till stan ;) Så hon kom hit och vi åkte till Hedvigsborg där Tess "bor". Gästerna kom innan värden ;)
Förfesten var grymt rolig. Riktigt länge sen en fest jag varit på var så skoj. Underbara människor.
Efter ett tag kom en "kortlek" fram och leken " Jag har aldrig" satte igång.. Usch vad full jag blev. Leken bestod till större del av sexfrågor... o då fick ja dricka en del :/
Men som sagt, var asroligt!

Runt tolv tog vi våra lurviga ner till stan och gick till Harrys! SÅÅÅ ROLIGT! Uppstod en mindre roligt grej, men skakade av mig det och gick vidare. tess fick för sig att vi skulle leka miss wet t-shirt eller ngt för hon hällde halva sitt glas vatten över mina bröst :P haha, hon fick igen genom att få HELA mitt glas över sig ;)

Vid tvåtiden bar det neråt mot McD för en cheeseburgare. Det var jag, tess & Cola. Haha, McD har aldrig varit så gott.
Sen bar de av hemåt till sängen. Asskönt o få krypa ner.

Söndagen spenderades i soffan tittandes på serier. Hade en del att ta igen ;) Lugnt & mysigt.

Nu är det åter en jobbvecka. Idag fick jag gå hem redan vid 11. Woohoo! Asskönt. Kollade på Grease och myste i soffan :) Inte helt fel en tisdag.
Har även varit på Viskan en sväng nu på kvällen med Tess & emelié. Riktigt mysigt. 2 riktigt trevliga pärlor det där :)

Jobbar 5 dagar till innan jag är långledig. Ska bli asskönt.

Nejdu, nu e de dags att ställa ifrån sig den här dumburken. Vill ni se bilder från i lördags så spana in på facebook.

ego girl
Jag & Johanna

Jag&Gustav
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0