Min underbara man..

Jag måste bara säga att jag har världens bästa sambo :)
Det finns verkligen ingen som honom.
Igår kväll efter vi kom hem så satte han sig vid sin dator för att fixa till min nya blogg/fotosida. (det är ju det elliz.se skall bli) Han satt kvar där till 03,15 inatt. E han inte för söt? :)
min nya sida kommer i alla fall bli asgrym. Skönt o slippa ha bloggen på ett ställe, o foton på ett annat :)

Just nu sitter jag i repan på jobbet. Väldans lugnt. Börjar känna mig lite hungrig dock.. :/
Idag ska ja fika med Tessie igen :) Snacka ännu mer skit. Sååå trevligt!

Ha de toppen :)
Kommentarer
Postat av: Fia

Jag väntar med spänning =)

2009-05-16 @ 22:04:10
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0