Moot Sherwoodskogen...eller ja, Ramsåsskogen iaf. Varberg nästa!

Igår var en mysig kväll. Lugnt & Skönt. Stinis kom och hämtade upp mig lite efter 18  så vi kunde åka till Rusta och köpa en spalje till vår balkong. Blev primaskinka :)
Vi tog en sväng ner till staden också för att spana in Kortegen. Aldrig sett den innan, och kan väl inte direkt påstå att jag anser att jag missade något? Kortegen är en massa gymnasieelever, sådana som går ut 3an nu. De bygger ihop något och tågar sedan genom staden. Det de bygger har ett budskap som bygger på vad som hänt i världen på sistone.
Det roligaste var en kille som gick runt o skrev "Fildelning" o delade ut filmjölkskartonger :P Deras grej byggde på Ipred.
Det abitiösaste jag såg var de som byggde på Piraterna i Somalia. De hade ju gjort ett riktigt fint piratskepp :)


Sen gick vi hemåt och spelade lite Guitar Hero, alltid roligt!
Till mat gjorde vi en supergod pastasallad med kyckling, gurka, paprika, sallad, ananas, vattenmelon & fetaost. Lite vitlöksbröd gick också ner :)
Fick inbjudan om att komma till Rene och vara med på TS fest. Men blev inget med det. Efter maten barrikerade jag & Stina sofforna o kollade på En Geishas Memoarer. Den är så bra! Somnade i soffan typ halv tolv, var sååå trött o de var sååå skönt o somna :)

Idag bär det av mot Varberg. En helt på västkusten. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vilken snygg topp =)) vart har du införskaffat den måntro?? =)) Love it!!!

2009-05-02 @ 18:58:22
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0