Överraskande gårddag...

Igår var en överraskande dag. Hände något jag inte förväntat mig, men positivt såklart!
Var ju ledig igår, hände verkligen ingenting! Åt lunch med Micke på Viskan, dock var han tvungen att gå tillbaka till jobbet :( Efter det gick jag hem och började kolla igenom lite serier, ligger back känns det som :P

Jag tog också tag i ett problem som varit den senaste månaden. Min och Stinas relation. Jag har aldrig slutat tycka om denna flicka, bara inte gillat det hon gjort. Efter att vi pratat ut så sa hon att hon förstod hur jag kände, så det var skönt.
Så även om det inte känns helt 100 än, så är det ett steg på vägen. Babysteps tillbaka till vår vänskap. Jag saknar henne.
På eftermiddagen / kvällen övertalade jag Tess att ta en spontanfika med mig. Var väl inte särskilt svårt iofs ;) Hon körde i ilfart till stan för att möta upp mig på Viskan. Alltid mysigt! Drack en latte o snackade skit. Planerade in att vi ska dra på en road trip neråt Skåneland(hemåt) i sommar på vår semester. Över typ 2-3 dagar bara. Kommer bli grymt roligt.

Sen gick jag hem, men kände mig inte alls på humör för att bara ligga i soffan! Var så extremt rastlös.
Frågade därför Stina vad hon gjorde, hon hade också lite tråkigt, så jag föreslog att vi kunde ses och ta en sväng förbi Jannes fest o träffa lite folk. Hon var på direkt och 20 min senare hämtade hon upp mig.
Vi åkte dit, kände mig dock lite off :P Kände inte så många som jag trodde, och är extremt blyg i nya sällskap om jag är nykter...Så de blev lite dumt :(
Men Janne var ju där, Drotz, René, Jerry. Så det var ju några pärlor som jag kände!
Stina och jag placerade oss dock i soffan och snackade. Var otroligt skönt att bara få prata om allt som hänt.
Efter de där så drog vi oss till McD i stan så jag kunde få en cheeseburgare. Mums!

Sen åkte jag hem och gick o la mig. Somnade skönt med Mickes armar om mig. Underbart.

Idag är en fullspäckad dag och ikväll e det fest hos Tess. Woohoo! Bloggar nog senare. C Ya!
Kommentarer
Postat av: MissFixi

små steg, sakta, sakta, så kanske det ska gå bra :) Tycker ju om dig tjejen!



Hoppas ni får det kul i kväll!



kramar S

2009-05-23 @ 17:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0