the car

Sicken underbar lördag ! Sov länge, ända tills klockan 10 :) Sen var det dags att göra sig iordning för att åka ut på äventyr! Idag hade vi ju bestämt att vi skulle spana in lite bilar :) Vi började på Toveks i Knalleland, det fanns en del, men inget superintressant. Audi A4 är ju grym, men liiiite för dyr kanske. Sen sprang vi in en snabbis på systemet och köpte förfriskningar till kvällen.
Åkte vidare mot Ford, där jag faktiskt fastnade för den nya Ford Mondeo. De hade en fin svart pärla där. Sist men inte minst åkte vi till Volvo på Hulta. Jag höll tummarna för att min bil skulle finnas där inne. Och det gjorde den! Precis i det utförande som vi vill ha den! Underbara Volvo V50 Momentum, Flexifuel. Splitterny & vit. Så fantastisk! Den talade till oss kan man ju säga. Så nu återstår bara att boka möte på banken, och sen blir den förhoppningsvis vår!




Efter att vi funnit vår bil tog vi oss en sväng igenom Brämhult. Micke ville visa mig området, för det är här han vill bo i framtiden.
Jag blev helt tårögd. Det är otroligt vackert där. Känns som en liten by, inte alls långt ifrån stan. Massa grönområden och fina hus. Jag kan se våra barn växa upp där. Jag insåg att mitt & Mickes liv kommer bli perfekt och för alltid. Jag älskar honom så.

Snart ska vi till sjukhuset o hälsa på Fredrik. Sen blir det ut till Sexdrega för kvällens bravader. Vi skall grilla och dricka vin med Jonas & Johanna. Supermys! Kommer bilder från vår underbara kväll imorgon :)
Ha en underbar lördag allesamman!

Btw, om någon vet hur jag exporterar gamla blogginlägg till en ny hemsida, hojta till!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0