Time of my life..

Vilken otroligt underbar dag det var igår! Men först måste jag säga att klänningen från Nelly får åka tillbaka. Den passade inte :( Blev skitledsen, men men.

I alla fall. Dagen igår var fantastiskt. Från början till slut så var det underbart. Kollade på Sex & The City filmen igår. Drömmer om en sådan garderob. Den filmen är såå bra :) Var underbara 2 timmar i alla fall. Får ju orgasm av deras skor liksom.. ;)

Tess skulle kommit in till stan vid 14, men hon var lite seg så hon kom inte förrän 17. Emelie kom ungefär samtidigt. Vi gjorde klart de sista på vår pastasallad som blev asgod. Johanna kom runt 18 och vi satte oss ner för att äta. Pastasallad, tzatsiki, vitlöksbröd och vitt vin. Underbart!
Efter maten gjorde vi oss iordning och måste säga att jag blev nöjd med mig själv :)

De första partygästerna kom runt 19, vilka var Jerry & hans kusin Andreas. Resten av folket droppade in under kvällen.
Vi spelade lite Guitar Hero, sjöng lite singstar och spelade Jag Har Aldrig. Var en otroligt lyckad kväll och jag hade så förbannat roligt! Tess & Emelie är så jävla roliga o umgås med. O Johanna är ju fantastiskt.
Jerrys kusin Andreas var en riktigt trevlig prick måste jag säga. Kul att träffa nya människor!
Dock är ingen fest fulländad utan min Cola, och han dök upp senare under kvällen! Woohoo!

Runt tolvtiden eller så så drog vi vidare ner till Harrys. De 2 sista gångerna jag varit där har jag haft grymt roligt. Så Skönt. Antar att det beror på sällskapet ?
Efter Harrys skulle vi köpa nattamat, men McD var stängt. Dock hamnade Jerry i lite trubbel där, Tess syster Hannah fick en lavett av en kille o de såg ju Jerry som flög i taket. Lyckades dock lugna ner honom efter många om och med. Tog nog 40minuter innan han var lugnare. But I did it!
Var hemma i lägenheten runt 04,00. Då stod Tobbe, Zede & Micke o spelade Guitar Hero på högsta volym :P Lät lite ostämt ;) Käkade lite pastasallad o gick o la mig. Somnade efter 05,00 och då var det ljust ute igen.

Idag vaknade jag första gången runt 8,30 och såg både Micke & Tobbe sittandes i soffan, sovande och med vidöppna munnar. Hade varit lite roligt o göra ngt mot dem där ;) Men ja gick o la mig igen :P
Sen vaknade jag igen runt 11 då Jerry ringde o väckte mig :P

Visst ja, vi fick Guitar Hero Metallica igår. Inte spelat de än, men ska nog ta o testa på det nu.

Ikväll blire bio med Emelié och Tess. Vi ska se State of Play. Hoppas den är bra!
För bilder från igår, se facebook






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0