Underbara ledighet

Ja jag säger då det! Helt underbart att vara långledig, o e ledig imorgon med! Ingen söndagsångest! Inte för att jag brukar ha det, men ändå ; )

Vilken fantastisk helg det varit. Som vanligt. Var på marknaden en sväng igår och sen fikade jag med Tess & Emelié. Lördagens eftermiddag var otroligt fantastisk. Lugn och skön inför den kommande kvällen.

Igårkväll var det alltså fest hos Tessie. Kom hem o gjorde mig iordning, Jerry fick vänta lite på mig :P E ju tjej = inte överdrivet snabb. Jag skulle åka med honom till Tess :)
Blev riktigt bra igår, smink, kläder och hår. Har haft bra hårddagar på sistone. Inte helt fel :P
Emelié kom förbi här och plattade sitt hår, sen drog jag, Ems & Jerry för att hämta Janne. Sen tog vi en korv på Statoil innan vi åkte upp till Tessie. Var en supertrevlig kväll. René och hans bästis Christofer kom sen också. Trevliga pojkar! Hann med att ha vettiga samtal med både Janne & Jerry. Det var skönt.

Runt 12 drog vi ner till stan för att åka till Harrys. Tråkiga Jerry åkte dock hem. BU för det säger vi bara.
Men vi andra kom in på Harrys förvånansvärt snabbt. Träffade Mackan i trappan precis när vi kom. Mackan är Johannes bror och bor i Stockholm. Han brukar vara med på kryssningarna. Supertrevlig pojke så det var skoj.
Den blev det så klart lite röj på dansgolvet. Jag bjöd tjejerna på Hot Shot, ngt dem inte druckit innan vilket är oförståeligt för mig. Det e ju så jävla gott, vilket dem också tyckte ;)
Mer röj på dansgolvet efter det! Jag och Micke drog dock hem redan lite efter 1. Tess & Ems hittade ju varsin pojk så kände ingen anledning att vara kvar.
Väl hemma slog fyllan till. La mig i sängen och hela rummet och taket snurrade. Helmysko.

Idag har varit en lugn och skön dag. Vi har röjt i källaren så nu kommer vi äntligen in där. Woohoo! Nu skall vi bara till IKEA för att köpa hyllor också.

Nu är det snart dags att gå o nana, så ni får ha det så bra. Bilderna finner ni på
FB. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0