Underbara tisdag


Ja, vad ska man säga! Är ett tag sen jag skrev så får väl köra en snabbis update.
I söndags fick dem äntligen upp namnet på båten. Så nu står de så fint Molly Varberg på skönheten! Längtar tills i sommar, komma ut på havet igen!

I måndags var jag och käkade lunch med Tessi :) Denna gången fick hon bestämma så det blev en sväng till Thai Silk. Är inte alls förtjust i deras mat, men eftersom hon följer med mig till Eest lite då och då medan ja trycker i mig sushi :P




Efter jobbet tog vi oss även en sväng till Viskan. Meningen var ju att jag skulle gått på fotbollen. Men hade sådan extrem mensvärk så fick lägga det på is :( Tråkigt, ville se den matchen. Elfsborg krossade ju IFK iaf ;)
Fikan på Viskan var mysig. Åt en chokladkaka och drack en latte. Snackade massa skit och hade skoj :)



Igår var en underbar dag! Kom till jobbet fullt påklädd för ja frös så jävla mycket i måndags. Vi hade inte alls mycket att göra igår så jag fick gå hem redan vid 12,30. Woohoo! sprang hem och städade lägenheten så den var fin tills Micke kom hem. Sen ringde Jerry och vi tog en fika på Tant Grön. Satt nog där i över 2 timmar och snackade strunt. Var riktigt roligt faktiskt :) Måste dock lära mig säga hans efternamn, jobbigt när man inte säger R, blir så fult :P
Igår kväll fick jag även ut och gick en bra sväng. Kände för o röra på mig lite.
Idag ska jag träna Afrodance och sedan basta. Sen blir de fotboll på Brassan. Go Barca!

Dags att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0