Bowling med nelly.com

Jag ligger lite efter i bloggandet ibland. But here we go!
Förra fredagen var de lite afterwork med nelly.com
Jag fick upp Tomas till Borås för en liten snabbvisit :) Var riktigt skoj! Vi har nog inte träffats på minst 2½ år. Skoj!

Vi var i Boråshallens bowlinghall, den e faktiskt riktigt bra. Kom dock inte förrän 19 och bowlingen höll på 18-20. Men men. Som vanligt så suger jag på bowling och Tomas vann. it sucks!

Efter bowlingen åkte vi hem till oss för att festa lite. Som vanligt plockades Guitar Hero fram o jag kickade Tomas ass där iaf :D
Var riktigt skoj att umgås med Stina igen med :) Var ett tag sen! O söta Sanna! sicken pärla :)
Stina C och jag bestämde att vi skulle ha en träningsdejt med...Får la se när den blir av! Man får inte träna när man e sjuk!

Summan av kardemumman så var första delen av kvällen superbra. Andra delen var katastrof. Men men.

Lördagen den 10/10 är det dags för en ny fest! Då kommer Tomas igen men då kommer även Emma! wooohooo! Me so happy :)

Dags att kura ner sig igen, mår kasst. För foton se FB




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0