febrig & snorig

woohoo, sicken underbar dag! Snoret rinner och feberm stiger. Huvudet bankar och öronen gör ont.
Visst är det fantastiskt att bli sjuk 2 dagar innan en stor dag ?

Micke och jag firar
vår fölovningsdag i helgen, och som den underbara fästman han är så har han bokat in oss på hotell Avalon i Göteborg för natten. De har ett badkar mitt i sovrummet! Hur coolt är inte det? Sen skall vi även på bio på Bergakungen, Sommaren med Göran :D Efter det blir det att utforska stan och senare på kvällen skall vi äta på en Italiensk restaurang. Visst är han fantastisk?!

Men i alla fall
, skoj o vara så sjuk när man ska göra en sådan sak. Öh nej! Men ska kurera så får vi hoppas de blir bättre.
Har spenderat kvällen med att kolla på How I Met Your Mother. Den serien är fantastisk!

Nu blir de sleepytime. Försöka vakna o avgöra om jag ska jobba eller inte. Borde inte, men vill gärna ta min egen mailkorg...Hmm... Mirakel kan ju ske, så kanske är jag frisk imorgon?! Hoppas hoppas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0