090909

Idag är en speciell dag! Idag gifter sig min vän och kämpe Maddis.
Tyvärr pratas inte vi vid längre som vi brukade, men hon kommer alltid finnas i mitt hjärta och i mina tankar.
Utan Maddi hade jag inte klarat av min första operation. Hon var mitt stöd och mitt bollplank igenom hela upplevelsen och det var helt underbart att veta att man kunde ringa henne när man var rädd, oförstående eller ensam.

Så GRATTIS till Maddis, du förtjänar denna lycka mer än någon annan!

Jag hoppas er dag blir helt underbar!

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Åååh tack raraste du.. du är så fin.

Det kommer vara en magisk dag.. och tack för dina fina ord <3 många pussar och kramar.

2009-09-09 @ 13:07:39
URL: http://missmaddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0