Sushilunch!

Guud vad gott ! Precis kommit tillbaka efter att ha ätit lunch på Eest med mitt hjärta! Det är så förbannat gott :) Var ju ett tag sedan jag var där! dock blev jag mätt riktigt fort, men det var ju gott iaf :)

Idag ska jag & Micke dra till Onyx och svettas lite :) Blir lite hårdträning nu i 3 veckor tror jag. Så får man se om det ger resultat. Efter träningen har vi la tänkt att vi ska basta med...Myys!

Ikväll ska de blandas drinkar. Vi ska testa göra egna Strawberry Margherita. Imorgon kommer underbara Johanna med sin Jonas till oss. Vi ska ha en mexikansk afton med allt vad det innebär. Kommer bli skoj! :)

Nej, dags o jobba igen!

Kommentarer
Postat av: Drotz

Hårdträning i 3 veckor? Ger ju inget.

Du får köra i 3 månader kanske för att du ska märka nån vettig skillnad..;)

2009-09-18 @ 12:51:57
Postat av: Syster Yster

Sushiiiii ge mig!

Ser riktigt gott ut!

2009-09-18 @ 14:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0