Teknikens under...

Sitter här hemma i min soffa. För över filer från min WD Passport Essential till datorn. Har installerat Windows 7 så var ju tvungen att göra back-up.
Var hos doktorn i förra veckan, fått diagnos "Magsår". Jippie. Förbannat skoj ;) Ne, men äter några färgglada piller nu som skall göra det bättre. Men vissa dagar har jag så ont så det känns som om det aldrig kommer bli bra.
Är därför hemma idag för att vila upp mig lite.

Btw, gillar Windows 7. Än så länge. Var ett helvete att få igång WLAN:et men de gick till slut. O jag lyckades helt ensam :D


Micke fick lite storhetsvansinne på CDON också. Beställde hem en massa spel varav Guitar Hero 5 + Wii Motion Plus :) Riktigt skoj med lite nya spel, men har inte testat dem än. Bara GH :) Ska ju som sagt vila, så försöker hålla mig liggandes i soffan så mkt som möjligt.
Well, nu ska jag fortsätta kolla på 90210. Gud vad skönt att serierna är igång igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0