underbara måndag

Vilken underbar dag! Förra veckan var jag så grymt stolt över mig själv för prestationerna på jobbet. Något mina 3 underbara chefer idag uppmärksammade.
Jag satt på min plats och jobbade o sen hörde jag dem be mig komma bort till Mikes plats. Gick dit och Anstrin höll ett sött litet "tal" om att de tyckte jag gjorde ett bra jobb osv.  BG hade gjort en fin lite graf över statistiken förra veckan och pyntat det lite :) Och fast i detta papper fanns också 2 biobiljetter :) Dem är ju så söta :) Blev lite kramkalas på jobbet vilket aldrig är fel.

Jag trivs så otroligt bra på NetonNet, även om jag ibland saknar IKEA. Cheferna är helt fantastiska och när jag ser att de faktiskt uppmärksammar att jag sliten häcken av mig var dag så känns det plötsligt värt att jobba så som jag gör.
Love it!


Nu har jag precis
kollat klart på säsongsstarten av Desperate Housewives! Fantastiskt att alla serier är igång igen :)
Ikväll när Micke kommer så skall vi ta o kolla på Heroes med, blir nog ett eller annat avsnitt av How I Met Your Mother. Vilken fantastisk serie :)

Nej, dags att vika
in tvätten! Måste ta o storstäda garderoben med. Rensa ur, någon som vill göra mig sällskap? :D

Kommentarer
Postat av: Becka

Ja det gäller att vara ute i god tid så att inte allt är slut tills nyår=) Åh vad roligt med fest! Tyvärr kan vi inte komma, typ den upptagnaste helgen på hela hösten. Kalas kalas kalas. Peters mamma, Chrisse och min brors båda barn. Hade ju varit roligt att se Borås! Hör gärna av dig om det är fest någon annan gång. Kramar

2009-09-28 @ 22:37:18
URL: http://franq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0