Vilken helg!

Tack underbara Emma för en helt fantastisk helg! Jag hade galet kul!
Helgen började i fredags med att vi hämtade Emma vid tåget vid 19. Där kommer hoppetossan med en ryggsäck på sig. Ser ut som hon ska ramla baklänges :D Vi drar till ICA och köper lite blannevann för vi skulle ju grogga hade vi fått för oss. sagt och gjort :) Drog hem och började fixa iordning oss, vi blev GRYMT heta måste man ju säga ;)
Vid 20 kom de första partysugna personerna som bestod av Helen & Jerry :) Fick höra lite om deras underbara bröllopsresa och bröllop :) Guud vad jag saknat den killen! En bättre killkompis finns inte :)
Lite senare kom även Cola & Göran och festen var fulländad. Vem behöver mer liksom? Min man såklart, men han gick på fest me Johannes!
Vi drog fram de tunga artellieriet och fick för oss att spela Med Andra Ord...Hmmm...Jerry&Helen vann, vilket klart beror på deras telepatiska förmåga som nygifta. Emma & Jag kom 2a och sist Göas och Cola :D
Runt tolvtiden tror jag så drog vi till de nya stället Viva. Fy fan vad roligt där var. typ inte mycket folk alls vilket var fantastiskt! Emma hittade dock en bartender som var ögongodiset för kvällen :D

Summan av kardemumman: Jag hade en förbannat bra fredagkväll.

Meningen var egentligen att Emma skulle åka hem på lördagen men av okänd anledning valde hon att stanna ;) Det blev en sväng på stan där shopoholicen själv var tvungen att shoppa! Hon är värre än mig, kan man tänka sig det? :D drack en förbannat god latte på Espresso House också innan de begav sig av hemåt. Köpte med oss lite ingredienser för att göra min förbanmnat goda köttfärssås :) Mums!
Loveloo hade varit i Målsryd och spelat match, som de självklart vann! Dem e grymma ;)
Efter maten blev de att dö lite i soffan faktiskt innan de var dags att göra sig iordning igen. Denna kvällen blev de 2mannafest - Jag & Emma. Men shit, vi kan verkligen ha de förbannat roligt på egen hand också. Satt och kollade på massor av gamla foton sen gymnasiet..Var riktigt skoj :D
Emma hade dock fått för sig att vi skulle till XoY denna kväll. Men usch, jag ville verkligen inte det. Men vad gör man inte för sina vänner ? ;) När utgången närmade sig så hamnade vi faktiskt på Viva iaf ;) Hade ju V.I.P biljetter som var tvugna att användas ;) Mer folk idag! Men hade lika skoj. Båda mina Cissi:s kom också =) Nelly Cissi och Cissi Karlander :) Sååå mysigt o träffa dem igen : )
Överlag en förbannat bra lördag också :D

På söndagen åkte Emma hem :( Alltid lika tråkigt att säga Hejdå. Jag blir som en annan person i hennes sällskap. En person som inte har några bekymmer och som inte tar någon skit! (Visst var Grynet grym?) Men i alla fall, hon är fantastisk och jag hoppas innerligt att vi kommer vara vänner resten av livet.
Tack för en fantastiskt bra helg! Länge sen jag hade så skoj! Love You!
Foton


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0